
A tamási kaptár
A képeken a tamási rendszerű rakodó kaptár és annak részei láthatóak. A kaptár elemek a sarkokon egymásba vannak csapozva és 40-es kapoccsal tűzve. A sarkokon lévő csapozás miatt az egyes részek sokkal ellenállóbbak és strapabíróbbak a csapozás nélküli társaiknál. A tamási rendszerben a Magyarországon használt keretek mind – mindmegtelálhatóak. (NB, Hunor, 1/2NB).
A ragasztáshoz használt faragasztó D4-es típus, tehát víz-, és főzésálló.
Ezen rakodó kaptár elemei:
A normál aljdeszka a kaptár fenék részét képzi. Alsó borítása 20 mm vastag hajópadló. Ezen az alkatrészen található még a röpnyílás is, ami a méhek közlekedését hivatott segíteni, illetve vándorláskor megakadályozni.
Az aljdeszkához jár a röpdeszka és a röplyuk szűkítő is.

Normál aljdeszka

1/2 NB fiók
A fiókok anyaga szélességben saját csappal toldott. A 1/2 NB fiók 2 darabból, a Hunor 3 darabból, az NB pedig 4 darabból készül. Az alkatrészek így jobban viselik a zsugorodást és a dagadást. A sarkokon egymásra lapolt és ragasztott.

Hunor fiók

Menekülőtér és a rostakeret szövettel

Tető horganyzott lemezzel borítva
A fent említett választási lehetőségek miatt a szekrényes rendszerű, orsó emelésű konténerek kialakítása sokféle lehet. Így az ár megállaípítása minden esetben személyes egyeztetés után történik.Minden gyártmányt egyedileg tervezünk, így szinte minden igényt figyelembe tudunk venni.